Lp. |
Rodzaj czynności |
Termin |
|
1. |
Złożenie wniosku o przyjęcie do klasy pierwszej szkoły ponadpodstawowej wraz z dokumentami z wyłączeniem szkół i oddziałów, o których mowa w pkt 2 harmonogramu. |
od 19.05.2025 r. do 27.06.2025 r. |
|
2. |
Uzupełnienie wniosku o przyjęcie do szkoły o kopię świadectwa ukończenia szkoły podstawowej i zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty. (w przypadku rekrutacji kandydatów ze szkół podstawowych, które nie korzystają z systemu elektronicznego). Możliwość dokonania zmiany wniosku o przyjęcie do szkoły z uwagi na zmianę szkół lub złożenie nowego wniosku. |
od 30.06.2025 r. do 07.07.2025 r. do godz. 15.00 |
|
3. |
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków poświadczanych w oświadczeniach, w tym dokonanie przez przewodniczącego komisji rekrutacyjnej czynności związanych z ustaleniem tych okoliczności, o których mowa w art. 150 ust. 7 ustawy – Prawo oświatowe 1). |
do 07.07.2025 r. |
|
4. |
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym, w tym potwierdzonych przez wójta (burmistrza lub prezydenta) okoliczności wskazanych w oświadczeniach. |
do 14.07.2025 r. |
|
5. |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych. |
15.07.2025 r. do godz. 12.00 |
|
6. |
Wydanie przez szkołę prowadzącą kształcenie zawodowe skierowania na badanie lekarskie, o których mowa w art. 134 ust.1 pkt 2,4,5,6 ustawy – Prawo oświatowe 1). |
od 19.05.2025 do 16.07.2025 |
|
7. |
Potwierdzenie przez rodzica kandydata albo kandydata pełnoletniego woli przyjęcia w postaci przedłożenia oryginału świadectwa ukończenia szkoły i oryginału zaświadczenia o wynikach egzaminu zewnętrznego, o ile nie zostały one złożone w uzupełnieniu wniosku o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej, a w przypadku szkoły prowadzącej kształcenie zawodowe: zaświadczenia lekarskiego zawierającego orzeczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do podjęcia praktycznej nauki zawodu oraz odpowiednio: orzeczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdami 5), |
od 15.07.2025 r. do 18.07.2025 r. do godz. 12.00 |
|
8. |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych. |
21.07.2025 r. do godz. 12.00 |
|
9. |
Przekazanie przez komisję rekrutacyjną Lubelskiemu Kuratorowi Oświaty, informacji o liczbie wolnych miejsc w szkole w celu jej udostępnienia na stronie internetowej kuratorium oświaty. |
do 22.07.2025r |
|
10. |
Możliwość wystąpienia do komisji rekrutacyjnej o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia, o którym mowa w art. 158 ust. 6 ustawy – Prawo oświatowe 1). |
do 3 dni od dnia podania do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych |
|
11. |
Sporządzenie przez komisję rekrutacyjną uzasadnienia odmowy przyjęcia, o którym mowa w art. 158 ust. 7 ustawy – Prawo oświatowe 1). |
do 3 dni od dnia wystąpienia z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia kandydata |
|
12. |
Możliwość wniesienia do dyrektora szkoły odwołania od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej, o którym mowa w art. 158 ust. 8 ustawy – Prawo oświatowe 1). |
do 3 dni od dnia otrzymania uzasadniania odmowy przyjęcia kandydata |
|
13. |
Rozpatrzenie przez dyrektora szkoły odwołania od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej, o którym mowa w art. 158 ust. 9 ustawy – Prawo oświatowe 1). |
do 3 dni od dnia złożenia odwołania do dyrektora szkoły |
- Szczegóły
- Odsłony: 7669
Planowane kierunki kształcenia
w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego
im. Józefa Piłsudskiego w Okszowie
na rok szkolny 2025/26
Nazwa zawodu | Planowana ilość klas/uczniów |
Technikum pięcioletnie po szkole podstawowej | |
Technik weterynarii | 1; 24 uczniów |
Technik żywienia i usług gastronomicznych | 1; 24 uczniów |
Technik mechanizacji rolnictwa i agrotroniki | 1; 48 uczniów |
Trzyletnia Branżowa Szkoła I stopnia | |
Mechanik - Operator pojazdów i maszyn rolniczych | 1; 24 uczniów |
Dwuletnia Branżowa Szkoła II stopnia | |
Technik mechanizacji rolnictwa i agrotroniki | 1; 20 uczniów/ słuchaczy |
Kurs Rolnik | |
Prowadzenie produkcji rolniczej kwalifikacja: ROL.04 - 613003 | 1; 20 słuchaczy |
Szkoła prowadzi nabór elektroniczny do szkoły dziennej - https://lubelszczyzna.edu.com.pl/kandydat/app/
natomiast na kursy zapisy bezpośrednio w sekretariacie szkoły
Podanie o przyjęcie do internatu - pobierz
Przedmioty punktowane w poszczególnych zawodach w procesie rekrutacji - pobierz (PDF)
Więcej informacji w materiałach promocyjnych:
Film promocyjny
ZSCKR Okszów - film promocyjny 2021 - YouTube
Prezentacja zawodów
ZSCKR Okszów - prezentacja zawodów - YouTube
Promocja Szkoły ZSCKR Okszów 2019 |RolniczeTeamLubelskie| - YouTube
- Szczegóły
- Odsłony: 12544
Drodzy wychowankowie
Kwaterowanie rozpoczynamy w dniu 03 września 2024r (wtorek) od godz. 15.00 według następującej kolejności:
klasa I technikum żywienia – od godz. 15.00
klasa I technikum weterynarii – od godz. 15.30
klasa I technikum mechanizacji rolnictwa – od godz. 16.00
klasa I szkoły branżowej I stopnia – od godz. 16.30
klasa II PT – godz. 17.15
klasa II LTa, II LTb, II BTa, II BTb, II BB – godz. 17.45
klasa III PT, III LT – godz. 18.15
klasa III BTa, III BTb, III BB – godz. 18.45
klasa IV PTb, IV LT – godz.19.30
klasa IV BT – godz. 20.00
klasy V PTL, V BT – od godz. 20.30
Z uwagi na dużą liczbę młodzieży do kwaterowania, bardzo proszę o przyjazd według ustalonego harmonogramu. Proszę również o obecność rodzica (opiekuna prawnego).
Młodzież bez obecności opiekuna prawnego nie będzie kwaterowana.
Pełne wyżywienie rozpoczniemy od dnia 4 września 2024r
- Szczegóły
- Odsłony: 392
Kompletne dokumenty należy złożyć do 8 marca 2024 r. po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Zgodnie z § 6 ust. 4 Regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Okszowie w oświadczeniu
o stanie rodzinnym i dochodach osób uprawnionych należy wykazać dochody:
- a) wynagrodzenie brutto,
- b) emerytury i renty, zasiłki z ubezpieczenia społecznego,
- c) dochody z gospodarstwa rolnego, ustalone do wymiaru podatku rolnego,
- d) dochody z działalności gospodarczej; dochody z tego tytułu przyjmuje się
w wysokości nie niższej niż zadeklarowane przez osoby osiągające te dochody kwoty stanowiące podstawę wymiaru składek na ubezpieczenie społeczne,
a jeżeli z tytułu tej działalności lub współpracy nie istnieje obowiązek ubezpieczenia społecznego - kwoty nie niższe od najniższej podstawy wymiaru składek obowiązujących osoby ubezpieczone, - e) stypendia,
- f) alimenty,
- g) zasiłki dla bezrobotnych,
- h) świadczenia otrzymane z opieki społecznej,
- i) świadczenia wychowawcze (500+).
Informujemy również, że zgodnie z §7 ust. 1 powyższego regulaminu
„Podstawą przyznawania świadczeń socjalnych z Funduszu jest wniosek oraz inne wiarygodne dokumenty, potwierdzające sytuację życiową, rodzinną i materialną złożone przez osobę uprawnioną. W przypadku nie dostarczenia wiarygodnych dokumentów do wniosku, o którym mowa wyżej, Komisja Świadczeń Socjalnych ma prawo zażądać od wnioskodawcy dodatkowych dokumentów uwiarygodniających powstałą sytuację materialną w rodzinie.”
Wniosek - pobierz
Oświadczenie - pobierz
- Szczegóły
- Odsłony: 1713
Strona 1 z 7